Makro - gazetka promocyjna

Makro to sieć samoobsługowych hurtowni z produktami spożywczymi i przemysłowymi. Marka jest częścią międzynarodowego koncernu Metro Group, działającego w 25 krajach na całym świecie. Makro Polska istnieje na rynku od 25 lat, a oferta sieci jest skierowana do przedsiębiorców i ludzi biznesu. Gazetka Makro ukazuje się co dwa tygodnie, we wtorki.

Czytaj więcej Zwiń

Aktualne gazetki

Archiwum gazetek

Gazetka Makro od 05.03 do 18.03
Archiwum
Makro
10 dni temu
Gazetka Makro od 08.01 do 17.02
Archiwum
Makro
40 dni temu
Gazetka Makro od 06.02 do 19.02
Archiwum
Makro
38 dni temu
Gazetka Makro od 01.02 do 28.02
Archiwum
Makro
29 dni temu
Gazetka Makro od 06.02 do 04.03
Archiwum
Makro
24 dni temu
Gazetka Makro od 23.01 do 19.02
Archiwum
Makro
38 dni temu
Gazetka Makro od 08.01 do 03.02
Archiwum
Makro
54 dni temu
Gazetka Makro od 09.01 do 05.02
Archiwum
Makro
52 dni temu

Okazje i promocje

Zobacz więcej

Makro - opis sieci

Historia marki sięga 1964 roku, kiedy to w Niemczech zostało otwarte centrum zaopatrzenia hurtowego Metro. Makro Polska jest częścią Metro Group, a pierwsza hurtownia w Polsce rozpoczęła działalność w 1994 roku. Obecnie sieć liczy 29 hal Cash and Carry. Klienci mogą zrobić zakupy w jednej z hali marki lub też zdecydować się na zakupy Makro online.

Hale Makro Cash and Carry to hurtownie z kilkudziesięcioma tysiącami produktów dla gastronomii, biur oraz hoteli. Oferta Makro to także produkty marek własnych: Makro Chef, Makro Premium i Makro Professional, jak i marek dostępnych tylko w sieci hurtowni: Avo, Rioba, Fine Life, Sigma. Z kolei produkty z oznaczeniem „Jem, bo polskie” to produkty od polskich dostawców.

Marka jest właścicielem także sieci sklepów ODIDO działających na zasadach franczyzy. Osoby zainteresowane współpracą z siecią, mogą wypełnić formularz na stronie internetowej marki i czekać na kontakt od przedstawiciela handlowego.

Gazetki promocyjne Makro

Gazetka Makro ukazuje się co dwa tygodnie we wtorek, a sieć wysyła ją także bezpośrednio do posiadaczy Karty Makro. Marka wydaje kilka typów gazetek, w tym te z ofertą handlową na artykuły spożywcze i na artykuły przemysłowe, jak i extra dodatek do gazetki handlowej. Klienci mogą także sprawdzić promocje Makro typu „3 dni hitów”, czyli weekendowe hity cenowe w hurtowni. Warto także skorzystać z oferty i zainstalować bezpłatną aplikację Makro. Dzięki niej nie tylko można wziąć udział w loteriach, otrzymywać specjalne rabaty, sprawdzać ceny i dostępność produktów czy robić zakupy z wirtualną kartą Makro. Aplikacja Makro to także dostęp do aktualnych gazetek online, co więcej – w aplikacji dostępna jest Makro gazetka alkohole (na stronie internetowej sieci jest ona widoczna dopiero po zalogowaniu się).

Karta Klienta Makro

Aby zrobić zakupy w Makro Cash and Carry, należy mieć Kartę Klienta Makro. O jej przyznanie może ubiegać się osoba prowadząca działalność gospodarczą, będąca przedstawicielem urzędu państwowego lub reprezentantem instytucji użyteczności publicznej. Kartę należy zarejestrować i mieć ją przy sobie podczas robienia zakupów. Czy można zrobić zakupy w Makro bez karty? Tak, wystarczy udać się do Działu Obsługi Klienta i poprosić o wydanie karty jednorazowej. Usługa ta jest jednak dostępna tylko dla osób posiadających Kartę Makro, które chwilowo nie mają jej przy sobie.

Karta Klienta Makro upoważnia do zakupów w dowolnej hali Makro na terenie Polski, zakupów online w Makro, jak i zakupów w sieci Makro Metro na całym świecie.

Makro – godziny otwarcia, praca

Godziny otwarcia Makro są zróżnicowane i zależą od lokalizacji hali. W przypadku hal Cash and Carry, które są czynne przez całą dobę, przed niedzielami niehandlowymi są one otwarte do 22:00, z kolei po świętach i niedzielach niehandlowych są otwarte od 1:00.

Osoby zainteresowane karierą w Makro mogą zapoznać się z aktualnymi ofertami pracy na stronie internetowej sieci. Marka oferuje również praktyki i staże studentom oraz absolwentom. Więcej na ten temat można dowiedzieć się np. podczas dni otwartych Makro – Makro Day. Z kolei Akademia Inspiracji Makro to oferta szkoleń dla m.in. kelnerów, barmanów czy baristów.