Biedronka walczy z inflacją. Aż 100 produktów w niższych cenach

10 marca 2020

Sieć sklepów Biedronka wystartowała z nową promocją, w ramach której na stałe obniżono ceny aż 100 produktów. Akcja ma ścisły związek ze zmianami w ramach podatku VAT i z pewnością korzystnie wpłynie na stan portfeli klientów. 

Biedronka przeciwko inflacji

Wielka obniżka cen szerokiej gamy produktów to odpowiedź Biedronki na rosnącą inflację. W oficjalnym komunikacie sieć podała, że w ten sposób chce wyjść naprzeciw klientom, którzy w pierwszej kolejności szukają produktów odpowiedniej jakości w niskich cenach. –W Biedronce obniżamy ceny zawsze, gdy tylko jest to możliwe, w ten sposób dokładając się do walki z rosnącą inflacją. Naszym kolejnym krokiem do tego celu jest zmiana cen regularnych aż 100 popularnych produktów, dostępnych w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce. Co ważne, ta obniżka nie jest związana ze zmianami w matrycy podatku VAT, dlatego nasi klienci mogą się spodziewać kolejnych dobrych informacji wkrótce – mówił Marcin Domański, dyrektor handlowy sieci Biedronka, na łamach portalu wirtualnemedia.pl. 

Słowa Domańskiego znajdują odbicie w aktualnej sytuacji gospodarczej. Według danych Głównego Urzędu Statystycznego, w styczniu bieżącego roku, wskaźnik podwyżek cen w sklepach był najwyższy od 10 lat i wyniósł aż 4,5%. W tym świetle akcja Biedronki wygląda na głęboki ukłon sieci w stronę klientów. Zwłaszcza że obniżka cen wynosi aż do 11%.

Jakie produkty przeceniła Biedronka? 

W „setce Biedronki” znalazły się produkty z wielu kategorii. W większości należą one do marek własnych sieci. Najszersza gama to produkty z kategorii spożywczej: warzywa, owoce, pieczywo, nabiał, jajka, wędliny, napoje, słodycze i mleko. Innymi słowy, wszystko, co najczęściej trafia do naszych koszyków. 

W ofercie znajdziemy też szeroki wybór środków chemicznych i czystości marek Kraft i Ultra oraz artykuły higieniczne i kosmetyki: kremy, sól do kąpieli, chusteczki do higieny intymnej, chusteczki higieniczne czy pieluchy dla dzieci Dada Pantsy. Oferta jest więc bardzo bogata, a przede wszystkim prokonsumencka. Można się więc spodziewać, że będzie cieszyć się dużą popularnością, a Biedronka zapewnia, że to nie ostatni pomysł na walkę z inflacją.

Okazje i promocje

Zobacz więcej