5 września oficjalnie wystartuje zapowiadana od jakiegoś czasu wspólna akcja Lidla i Roberta Lewandowskiego pod nazwą „Szkoły pełne talentów”. Jej głównym celem jest zebranie środków finansowych na placówki oświatowe, które przystąpią do programu, a zaangażowanie kapitana reprezentacji Polski bez wątpienia bardzo w tym pomoże.
W akcji „Szkoły pełne talentów” mogą wziąć udział zarówno publiczne, jak i prywatne placówki oświatowe, które będą wspierane przez… klientów robiących zakupy w Lidlu. Za każde 50 zł wydane w sklepach popularnej sieci – o ile kupimy przynajmniej jeden świeży owoc lub warzywo – otrzymamy specjalną papierową kartę, tak zwanego „Talenciaka”, z indywidualnym QR kodem. Kartę możemy także zdobyć, wybierając z oferty sieci produkty premiowe, które będą reklamowane między innymi w gazetkach promocyjnych Lidla.
Jaki jest najważniejszy cel zbierania kart? Otrzymanymi „Talenciakami” możemy wesprzeć szkoły biorące udział w akcji. Aby było to możliwe, dana placówka musi zarejestrować swoje zgłoszenie na stornie lidl.pl/szkoly. Po utworzeniu profilu zarejestrowana szkoła może przyjmować „Talenciaki” i indywidualnie określić, o jakie nagrody się stara (maksymalnie można wskazać trzy nagrody). Dodatkowo na profilu każdej zgłoszonej szkoły będzie widoczna liczba przyznanych jej „Talenciaków”.
Warto pamiętać, że placówkę oświatową do udziału w akcji może zgłosić jedynie dyrektor. Aby to ułatwić, organizatorzy wysłali do szkół podstawowych i ponadpodstawowych (m.in. integracyjnych, specjalnych, sportowych, artystycznych, mundurowych, morskich, leśnych i rolniczych), dedykowane pakiety informacyjne w całości poświęcone programowi „Szkoły pełne talentów”. Pakiety zawierają informacje dotyczące szczegółów rejestracji oraz loginy i hasła niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia tego procesu. W przypadku ewentualnych problemów Lidl prosi o kontakt telefoniczny pod numerem: +48 22 262 99 00.
Dla szkół biorących udział we wspólnej akcji Lidla i Roberta Lewandowskiego najważniejszym elementem jest oczywiście wsparcie w postaci nagród. Łącznie jest ich aż 90 i zostały one podzielone na 8 kategorii. Z materiałów dotyczących akcji można dowiedzieć się, ile „Talenciaków” należy zebrać, aby wygrać wybraną nagrodę.
– Cel akcji jest nam z Anią bardzo bliski. Chodzi o przyszłość młodego pokolenia. Szkoła to często pierwszy moment, gdy dziecko może poszukać dla siebie drogi, kierunku rozwoju, pasji. Zachęcamy rodziców, by nie narzucali dzieciom własnych pasji, tylko pozwalali im realizować swoje marzenia. Wierzymy, że każde dziecko, jeśli dostanie odpowiednie wsparcie, może wiele osiągnąć w życiu – powiedział Robert Lewandowski, który wraz z żoną Anną, pełni rolę ambasadora programu.
Akcja “Szkoły pełne talentów” jest szeroko promowana w telewizji oraz Internecie i potrwa do 13 listopada. Więcej informacji na jej temat znajdziecie na stronie lidl.pl.