Biedronka przygotowała ofertę specjalną dla rodziców oczekujących narodzin dziecka. Portugalska sieć sklepów we współpracy z marką Dada rozdaje paczki powitalne z wyprawką dla noworodków, co należy uznać za bardzo ciekawą i w pewnym sensie pionierską kampanię. Jakie produkty znajdą się w paczcie i co trzeba zrobić, aby ją otrzymać?
Akcja organizowania przez Biedronkę i Dadę jest ściśle związana z 25. urodzinami portugalskiej sieci, które będą obchodzone między innymi z troską o najmłodsze dzieci. – Paczka powitalna Dada” to inicjatywa, z której jesteśmy szczególnie dumni. Marka Dada cieszy się zaufaniem tysięcy rodzin w Polsce, a dzięki nowemu programowi możemy być jeszcze bliżej radosnych chwil narodzin. Naszą misją jest wspieranie rodziców oraz ich pociech, dlatego mamy nadzieję, że nasza paczka sprawi przyjemność wszystkim tym, do których trafi i ułatwi pierwsze wspólne chwile z dzieckiem – mówi Agata Maj, dyrektor kategorii odpowiedzialna za markę Dada w sieci Biedronka.
Paczka powitalna jest stosunkowo bogata i zawiera podstawowe przybory higieniczne – pieluszki Dada Extra Care (rozmiar 2), chusteczki nawilżane oraz patyczki do uszu dla dzieci. Aby ją otrzymać, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny na stronie: www.dadaclub.pl. Rodzice, którzy zapisali się do programu, paczkę otrzymają na adres wskazany podczas rejestracji. Partnerem akcji jest bowiem Poczta Polska, która przesyłki dostarczy za darmo w terminie do 7 dni roboczych.
Biedronka i Dada, które ochoczo zachęcają do skorzystania z promocji, chcą też wykorzystać jej potencjał marketingowy i namawiają, by podzielić się opinią na temat paczki oraz pochwalić się prezentem w mediach społecznościowych. Taka polityka znacząco zwiększa zasięg promocji, co z całą pewnością przełoży się na umocnienie pozytywnego wizerunku sieci w polskich domach.
To samo dotyczy zresztą marki Dada, której produkty cieszą się coraz większą popularnością i zaufaniem. W swojej ofercie Dada ma pieluszki różnych rodzajów i w różnych rozmiarach tworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka oraz produkty higieniczne: chusteczki nawilżane i dziecięce patyczki d uszu. Ze względu na dobrą jakość i adekwatną cenę marka jest coraz częściej wybierana przez rodziców najmłodszych dzieci.
Nowa akcja promocyjna z pewnością przełoży się na jeszcze większą popularność Dady. Warto jednak zauważyć, że potrwa końca roku lub do wyczerpania puli paczek, których przygotowano 100 tys. Biorąc pod uwagę, że w 2019 roku w Polsce przyszło na świat 370 tysięcy dzieci, z góry trzeba zakładać, że paczek nie wystarczy dla wszystkich. Niemniej za samą koncepcję należą się duże brawa.