Biedronka stawia na siłę marketingu bezpośredniego. Sieć od jakiegoś czasu zaprasza na zakupy do swoich sklepów w najprostszy możliwy sposób – wrzucając ulotki do skrzynek pocztowych. Dodatkową zachętą dla potencjalnych klientów są dołączone do nich kody zniżkowe.
Nowa akcja sieci jest elementem kampanii „Do Biedronki idę”, która od kilku tygodni jest mocno promowana w mediach społecznościowych i telewizji. Ulotki ze specjalnymi kuponami łącznie trafiły do prawie 9 milionów polskich gospodarstw, a ze zniżek można skorzystać od 26 stycznia do 8 lutego. Warto jednak zwrócić uwagę na datę umieszczoną na kuponach – niektóre z nich można zrealizować wyłącznie w określone dni.
Zniżki, które można znaleźć w skrzynkach pocztowych, obejmują takie produkty, jak między innymi banany (3,49 zł/kg z limitem 1 kg na paragon), jajka z chowu ściółkowego w rozmiarze L (5,99 zł/10 szt.), mleko UHT 3,2% Mleczna Dolina (2,49 zł/1 l), ręcznik kuchenny Mega Sweep Queen (8,99 zł).
Dużą gratką dla klientów są też cztery promocyjne niespodzianki, które również można znaleźć na ulotce. Aby z nich skorzystać wystarczy kupić wskazany produkt, odbijając przy kasie kartę Moja Biedronka. Wówczas klient otrzyma specjalny voucher (drukowany wraz z paragonem) na zakup kolejnego produktu lub produktów w promocyjnej cenie.
Więcej informacji na temat nowej akcji Biedronki można znaleźć na stronie internetowej biedronka.pl.