W Lidlu wystartowała kolejna odsłona tygodnia włoskiego, tym razem w stylu deluxe. Nową ofertę tworzą produkty marki własnej sieci – Deluxe, które wyróżniają się najwyższą jakość. Szczegóły można znaleźć w najnowszej gazetce promocyjnej Lidla.
Tydzień włoski w Lidlu to wyjątkowa okazja do spróbowania najlepszych produktów prosto z jednej z najpopularniejszych kuchni świata. W ofercie sieci znajdziemy wszystko, co typowe dla włoskiej sztuki kulinarnej, w tym aromatyczne sery i wędliny. Dzięki temu odrobina włoskiego słońca może zawitać do naszych domów już teraz!
Z bogatą ofertą włoskich produktów możemy zapoznać się w najnowszej gazetce promocyjnej Lidla. Znajdziemy w niej na przykład najpopularniejsze włoskie sery: grana padano (7,99 zł/90 g), pecorino romano (21,99 zł/200 g), salami cacciatore (9,99 zł/80 g) i salami brianza (9,99 zł/80 g), a także takie wędliny, jak bresaola (13,99 zł/80 g), carpaccio z ośmiornicy (21,99 zł/150 g), carpaccio z oliwą i serem (13,99 zł/120 g), salami wieprzowe z mięsem z jelenia lub dzika (16,99 zł/400 g) i prosciutto di san daniele (włoska szynka dojrzewająca, 12,99 zł/80 g).
Co poza tym? Bardzo ciekawie prezentują się następujące pozycje: tortelloni z serem fontina i szpinakiem (6,99 zł/250 g), sacchettini z nadzieniem truflowym (6,99 zł/100 g), selekcja pasztetów (10,99 zł/200 g), focaccia z łososiem, mozzarellą i burratą (19,99 zł/330 g), pesto premium (7,99 zł/190 g), włoskie ciasteczka cantuccini (9,99 zł/200 g) oraz deser ricotta (8,99 zł/110 g). W ofercie nie brakuje oczywiście innych typowo włoskich produktów, takich jak sosy pomidorowe czy klasyczne włoskie słodycze jak tiramisu (13,99 zł/500g).
Tydzień włoski w stylu deluxe potrwa do 25 marca lub wcześniejszego wyczerpania zapasów.