Intermarche proponuje zupełnie nowe podejście do oszczędzania. Nowa kampania sieci pod nazwą „Oszczędzaj cały dzień z Intermarche”, ma udowodnić, że kupowanie tańszych produktów czy robienie skrzętnie przemyślanych zakupów, wcale nie jest równoważnikiem terminu „biednie”. Jednocześnie Intermarche pomaga swoim stałym klientom walczyć ze skutkami inflacji i po prostu zadbać o stan portfela oraz dobre samopoczucie.
Kampania „Oszczędzaj cały dzień z Intermarche”, aktywnie reklamowana na platformach VOD i zasięgowych portalach online, ma pokazać, że oszczędzanie może być jednocześnie pożyteczne i przyjemne. Sieć chce przekonać swoich klientów, że zwiększenie kontroli nad wydatkami, wcale nie oznacza rezygnacji z przyjemności i odmawiania czegoś sobie oraz najbliższym. W tym celu Intermarche proponuje aż 1500 produktów w najniższych, dyskontowych cenach, co jest odpowiedzią na aktualne potrzeby klientów wynikające z rosnącej inflacji.
Dodatkowo sieć przygotowała nową ofertę specjalną dla posiadaczy karty Moje Intermachre – program lojalnościowy Interkasa. Zgodnie z jego założeniami stali klienci, odbijając kartę przy kasie, zapełniają pasek postępu, a po przekroczeniu progów 500 zł i 950 zł, otrzymają e-bony na kolejne zakupy. Aktualny stan paska postępu można na bieżąco sprawdzać na stronie internetowej moje.intermarche.pl lub w aplikacji mobilnej sieci. Program lojalnościowy Interkasa zakończy się 21 kwietnia.