„Na tropie Lidlozaurów” – nowa akcja lojalnościowa Lidla

6 marca 2020
Lidlozaury

Sieć sklepów Lidl przygotowała kolejną atrakcyjną ofertę skierowaną do najmłodszych. Akcja lojalnościowa „Na tropie Lidlozaurów” startuje już 9 marca (tj. poniedziałek) i wydaje się, że ma wszystko, aby podbić serca klientów.

Lidlozaury za zakupy

Nowa akcja Lidla opiera się na dobrze znanym i praktykowanym przez wiele sieci schemacie. Klienci, robiąc zakupy o określonej wartości, otrzymują specjalne naklejki, które – po zebraniu ich odpowiedniej liczby – mogą wymienić na nagrodę. W przypadku Lidlozaurów jest nią jedna z 10 figurek-dinozaurów z pieczątką.

Wchodząc w szczegóły, warto podkreślić, że zasady uczestnictwa w akcji, która trwa do 5 kwietnia lub wyczerpania zapasów, są bardzo przyjazne dla klientów. Aby otrzymać jedną naklejkę, wystarczy zrobić zakupy na poziomie minimum 30 złotych, a wśród wybranych produktów powinien znaleźć się owoc lub warzywo. Do otrzymania figurki potrzebne jest zebranie 6 naklejek, czyli wydanie łącznie 180 złotych.

Lidl oferuje nie tylko figurki

Akcja „Na tropie Lidlozaurów” to jednak nie tylko zbieranie naklejek i odbieranie figurek. Lidl dodatkowo wypuścił gamę produktów towarzyszących, które równolegle pojawią się w ofercie sieci. Klienci będą mogli kupić lidozaurową pościel z bawełny (5 wariantów, cena: 44,99 zł), książeczkę edukacyjną (cena: 9,99 zł), grę karcianą 2 w 1 (cena: 19,99 zł) oraz workoplecak z Lidlozaurem (10 wariantów, cena: 6,99 zł). Produkty towarzyszące nie są jednak objęte akcją promocyjną i nie podlegają wymianie za naklejki.

Okazje i promocje

Zobacz więcej