W Lidlu trwa kolejna odsłona akcji „Tak smakuje świat”. Tym razem sieć organizuje tydzień francusko-belgijski, oferując klientom najlepsze specjały charakterystyczne dla obu kuchni. Podpowiadamy, które pozycje warto wrzucić do swojego koszyka.
Tydzień francusko-belgijski to najlepsza okazja, by przenieść się do zaskakującego i kolorowego świata, który tworzą aż dwie unikalne sztuki kulinarne. Z jednej strony, kuchnie francuska i belgijska mają ze sobą dużo wspólnego, z drugiej – z łatwością można znaleźć indywidualne wyróżniki, dzięki którym na całym świecie zaskarbiły sobie wielkie grono wielbicieli. Ofertę Lidla tworzą przede wszystkim produkty marek własnych – Duc De Coeur oraz Belgian Style, a na sklepowych półkach znajdziemy między innymi francuskie i belgijskie sery, wędliny oraz słodycze.
Z pełną ofertą tygodnia francusko-belgijskiego możemy zapoznać się w gazetce promocyjnej Lidla. Wśród dostępnych produktów uwagą przykuwają zwłaszcza wędliny, w tym: francuska szynka wieprzowa gotowana (11,99 zł/270 g), salami w stylu francuskim z dodatkami (8,99 zł/100 g), suszone salami z figami (14,99 zł//250 g), ardeńska szynka surowa (9,99 zł/100 g), salami belgijskie (6,99 zł/100 g) i zestaw francuskich wędlin (12,99 zł/100 g).
Bardzo bogaty jest też katalog serów, które dodatkowo zostały objęte promocją – kupując dwie takie same pozycje, za drugą zapłacimy 50% mniej. Do oferty trafiły takie pozycje, jak: ser coulommiers de caractere, francuski ser brique, francuski ser pave, ser morbier, ser roquefort crouzat, francuski ser tomme de montagne czy ser z Brugii. Warte małego grzechu są również francuskie słodycze: świeże makaroniki (15,99 zł/144 g/156 g), tartaletki z nadzieniem (5,99 zł/125 g) i deser creme brulle (7,99 zł/2×100 g).
Więcej szczegółów na temat tygodnia francusko-belgijskiego można znaleźć w gazetce promocyjnej Lidla i na stronie internetowej lidl.pl. Akcja potrwa do 15 kwietnia lub wcześniejszego wyczerpania zapasów.