Robert i Anna Lewandowscy kontynuują swoją współpracę z Lidlem. Oboje stali się głównymi twarzami nowej kampanii sieci „Zadbajmy o siebie”, która wystartowała z końcem maja. Jej głównym celem jest krzewienie zdrowego stylu życia i odpowiedzialnych nawyków żywieniowych.
Robert i Anna Lewandowscy, niezmiennie kojarzący się ze zdrowym stylem życia, to główne postaci nowej kampanii Lidla. Poza nimi w drużynie ambasadorskiej znaleźli się także:
Tak skompletowany zespół ma wspierać Polaków w niełatwym procesie zmiany swojego życia poprzez wplecenie w nie zdrowych nawyków i odpowiedzialnych zwyczajów żywieniowych. Klienci w każdej gazetce promocyjnej Lidla znajdą szereg porad i wskazówek, a także szczegółowe wyjaśnienie sensu płynącego z proponowanych zmian. Oprócz tego w gazetkach promocyjnych Lidla będzie można znaleźć rekomendowane produkty spożywcze, które sprawią, że zdrowe i odpowiedzialne odżywianie, będzie łatwiejsze do wdrożenia i po prostu smaczne.
„Zadbajmy o siebie” to już druga kampania Lidla, w której czynny udział bierze Robert Lewandowski i jego żona Anna. Wcześniej, we wrześniu 2022 roku, najsłynniejsza polska para zaangażowała się w promocję akcji „Szkoły pełne talentów”, która była skierowana do uczniów, nauczycieli i placówek edukacyjnych. Jak widać, współpraca kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski i Lidla jest skierowana na tematy ważne społecznie, a autorytet oraz popularność Lewandowskiego pomagają je odpowiednio nakreślić.
Szczegółowe informacje na temat kampanii „Zadbajmy o siebie” można znaleźć na stronie internetowej lidl.pl, a także w gazetkach promocyjnych Lidla.