Żabka wraca do konceptu mobilnych sklepów, które w zeszłym roku okazały się prawdziwym hitem. W tegorocznej odsłonie przenośne placówki sieci pojawią się na koncertach Męskiego Grania oraz trzech innych festiwalach muzycznych.
Koncept mobilnych Żabek jest skoncentrowany wokół wydarzeń kulturalnych, a ściślej mówiąc – festiwali muzycznych. W tym roku placówki będą obsługiwać największe imprezy tego typu. – Chcemy zapewnić uczestnikom festiwali wygodny dostęp do produktów w miejscach, gdzie nie ma tradycyjnych sklepów lub są one trudno dostępne. Staramy się dostosować ofertę do oczekiwań i preferencji konsumentów, a naszym priorytetem jest szybkość i jakość przygotowanych dań i przekąsek – tłumaczy pomysł Jerzy Roguski, dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju w Żabka Polska.
W 2023 roku operator będzie obsługiwać wszystkie koncerty Męskiego Grania, które zawitają do Szczecina, Poznania, Warszawy, Gdańska, Krakowa, Wrocławia i Żywca. Dodatkowo mobilne Żabki pojawią się na festiwalach Polish Hip-Hop Festival w Płocku, Ostróda Reggae Festival i OFF Festival w Katowicach.
Żabka, realizując koncept sklepów mobilnych, stawia przede wszystkim na szybkość i jakość obsługi. Dostępny asortyment będzie uzależniony od charakteru wydarzenia. W ofercie na pewno nie zabraknie ciepłych przekąsek oraz produktów z asortymentu Żabka Cafe. Łącznie w Polskę ma wyruszyć sześć mobilnych Żabek.