InPost już niedługo uruchomi zupełnie nową usługę. InPost Pay, czyli system płatności bezgotówkowych, jest przedstawiany, jako największa innowacja dla firmy Rafała Brzoski od czasu Paczkomatów, która ma zrewolucjonizować polski rynek zakupów online. A to oznacza, że InPost zamierza rzucić wyzwanie takim gigantom, jak Google i Apple!
Usługa InPost Pay, nad którą InPost pracował od dłuższego czasu, w ostatnich miesiącach przechodziła zaawansowane testy typu „Family and Friends”. Bardzo dobry odzew, z jakim się spotkała, przyspieszył decyzję o jej uruchomieniu. Władze InPostu są przekonane, że dla polskiego rynku płatności bezgotówkowych, ich system będzie prawdziwą rewolucją, która pomoże walczyć o klienta z liderami branży.
W jaki sposób InPost chce walczyć z takimi gigantami, jak Google czy Apple? Największą zaletą usługi InPost Pay ma być maksymalnie uproszczona, bardzo wygodna i intuicyjna obsługa. Proces od dokonania zapłaty do dostarczenia zamówienia do Paczkomatu InPost ma ograniczać się do zaledwie… jednego kliknięcia. Klienci będą także mieli do dyspozycji trzy formy płatności: kartę debetową, kartę kredytową i BLIK.
Rafał Brzoska, założyciel InPostu, zapowiedział niedawno, że usługę InPost Pay początkowo zaimplementuje u siebie 1500 sklepów, a lista podmiotów zainteresowanych wdrożeniem stale się wydłuża. Dla użytkowników aplikacji mobilnej InPost, których jest ponad 11 milionów, to bardzo dobra wiadomość. Docelowo usługa ma być bowiem powszechna i łatwo dostępna, aczkolwiek na taki efekt przyjdzie jeszcze trochę poczekać. Według serwisu cashless.pl do końca 2023 roku InPost Pay pojawi się w 800 podmiotach działających w branży e-commerce.