Aplikacja mobilna to dziś podstawowe narzędzie dla każdej sieci handlowej. Grupa EuroCash, do której należą sklepy ABC, Groszek i Euro Sklep, poszła jednak krok dalej i przygotowała jedną apkę dla… trzech wspomnianych sieci. Czy ten nowatorski pomysł może okazać się rewolucją na rynku?
Ujednolicenie programów lojalnościowych sieci ABC, Groszek i Euro Sklep to intrygujące rozwiązanie, które – jak się wydaje – powinno przyjąć się bardzo szybko. Świadomi klienci, którzy podczas zakupów szukają oszczędności, już dawno mogli pogubić się w gąszczu aplikacji, które dziś oferuje dosłownie każdy. Zamknięcie trzech różnych sklepów w jednym „opakowaniu” bez wątpienia będzie gigantycznym uproszczeniem i pomoże uporządkować proces robienia zakupów.
Nowa aplikacja mobilna ABC, Groszka i Euro Sklepu nie różni się od tych, które oferują inne sieci. Korzystając z niej można m.in. stworzyć listę zakupów czy sprawdzić przepisy, które kierują do filmów instruktażowych w serwisie YouTube. Ciekawie wygląda za to opcja sprawdzania gazetek promocyjnych i zniżek w danej sieci, która jest połączona z personalizacją. Wybierając się na zakupy, użytkownik musi określić w aplikacji, z usług której sieci chce skorzystać. Wówczas w apce wyświetlą się aktualne gazetki i promocje.
Wspólną aplikację mobilną sieci ABC, Groszek i Euro Sklep można bezpłatnie pobrać w App Store i Google Play.