Carrefour rzuca wyzwanie pizzeriom i restauracjom typu fast food. Francuska sieć coraz aktywniej testuje format Bistro Pizza, dzięki któremu klienci mogą kupić w jej sklepach gorące włoskie przekąski, w tym pizzę na kawałki.
Bistro Pizza to rozszerzenie działającego już w Carrefourze formatu Smacznie, w ramach którego sieć oferuje klientom szeroki wybór jedzenia na wynos i produktów pierwszej potrzeby. Co istotne, skorzystanie z tej usługi nie wymaga wchodzenia na halę sklepową – wszystkie artykuły są dostępne przy wejściu do sklepu.
Dodanie do asortymentu pizzy sprzedawanej w całości lub na kawałki oraz innych włoskich przekąsek to odważne rzucenie rękawicy fast foodom i pizzeriom, które również prowadzą tego typu sprzedaż (jak Pizza Hut), przede wszystkim ze względu na cenę. Jednocześnie Carrefour chce, aby format Bistro Pizza był atrakcyjny nie tylko z tego powodu. Sieć stawia więc na wysoką jakość oferowanych produktów, które są świeże i przygotowywane na miejscu przez wykwalifikowany personel.
Pierwsza faza testów nowego konceptu obejmuje sklepy zlokalizowane w Krakowie (Galeria Krakowska) oraz Warszawie (CH Wileńska), ale Carrefour ma już w planach otwarcie kolejnych punktów w innych miastach. Docelowo, jeśli testy wypadną pomyślnie, Bistro Pizza ma stać się jednym z flagowych projektów francuskiej sieci.