Auchan przygotował absolutną rynkową nowość, a jednocześnie – niezwykle atrakcyjną niespodziankę dla swoich klientów. Sieć, jako pierwsza w Polsce, wypuściła w pełni interaktywną gazetkę promocyjną, stwarzającą zupełnie nowe możliwości. Format zapowiada się absolutnie hitowo, o czym można się przekonać, odwiedzając stronę internetową Auchana.
Nowa gazetka promocyjna Auchana to coś, czego nie oczekiwaliśmy, a jednak dostaliśmy. Jej interaktywna forma już przy pierwszym kontakcie budzi duże zainteresowanie. Zdigitalizowana gazetka promocyjna Auchana jest bardzo bogata w ciekawe treści, a zastosowane w niej rozwiązania pomagają w podejmowaniu właściwych decyzji zakupowych. Krótko mówiąc – rozwiązanie przygotowane przez francuską sieć to prawdziwy game changer, który może na dobre zmienić segment gazetek promocyjnych.
Gazetka promocyjna Auchana w interaktywnej wersji to przede wszystkim nowe przedstawienie aktualnych ofert zniżkowych, ale też dodatki, których nie da się umieścić w tradycyjnej gazetce. Wśród nich znajdziemy różnorakie animacje, filmy, a także kulinarne i zakupowe inspiracje, które jednym kliknięciem myszki kierują do sklepu online sieci lub bloga. Gazetka posiada też prosty w obsłudze, intuicyjny interfejs oraz odnośniki kierujące do strony internetowej programu lojalnościowego Skarbonka.
Minusy? Na razie interaktywne gazetki Auchana będą wychodzić tylko dwa razy w miesiącu. Jednocześnie sieć poinformowała, że od września każdy materiał będzie się ukazywał już w nowej, interaktywnej formie.