W wybranych sklepach sieci Spar oraz Piotr i Paweł od niedawna można korzystać z usługi Spar Drive. Taka opcja dostępna jest dla klientów w Częstochowie, Rzeszowie, Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim, którzy złożone przez Internet zamówienia, mogą odbierać na sklepowym parkingu.
Nowa usługa do końca kwietnia pojawi się w 11 miastach na terenie całego kraju. W maju – jeśli formuła się przyjmie – jej zasięg będzie rozszerzony o 6 kolejnych miejscowości. Jeśli jednak Spar Drive nie spełni oczekiwań, to sieć ograniczy się do zasięgów wypracowanych w kwietniu.
Docelowo Spar Drive ma usprawnić proces robienia zakupów w formie online. Klient po złożeniu zamówienia będzie mógł dokonać odbioru na parkingu przed wybranym sklepem, gdzie pracownik wstawi zakupy bezpośrednio bagażnika jego samochodu. Dzięki temu zakupy będą szybsze i bezpieczniejsze, co w aktualnej sytuacji epidemiologicznej ma wyjątkowe znaczenie.
Co istotnie, sieć Spar w ramach zakupów online udostępniła swoim klientom dostęp do pełnej oferty handlowej. Dzięki temu zakupy w Internecie mogą być wartościowe i szybkie. Jednocześnie przedstawiciele sieci zapewniają, że wciąż szukają rozwiązań, które jeszcze bardziej zwiększą poziom bezpieczeństwa klientów i pracowników.
Jednym z takich rozwiązań są specjalne ulotki z listą zakupową, które można znaleźć w wybranych sklepach sieci Spar i wszystkich sklepach Piotr i Paweł. Ulotkę z listą, po wcześniejszym wypełnieniu, należy zostawić w przeznaczonym do tego miejscu w sklepie. Następnie pracownicy skompletują zamówienie i dostarczą zakupy na kasę, gdzie klient dokonuje płatności. Ta opcja do dyspozycji klientów pozostanie aż do odwołania.