Polska sieć sklepów POLOmarket, odpowiadając na wyzwania nowej codzienności, uruchomiła własny sklep internetowy. Zakupy w nim można robić według modelu click&collect (zamów i odbierz) za pośrednictwem aplikacji mobilnej sklepu, która w niedługim czasie ma zyskać nowe funkcjonalności.
Dużymudogodnieniem o jak najbardziej prokonsumenckim charakterze jest włączenie do programu zakupów online wszystkich placówek POLOmarketu (ponad 280 sklepów na terenie całego kraju). Co więcej, oferta internetowa w pełni pokrywa się z ofertą stacjonarną i obejmuje nawet świeże produkty. Pod tym względem POLOmarket zasługuje na duże wyrazy uznania. Nie wszystkie sieci stawiające obecnie na zakupy online weszły w swój projekt równie zdecydowanie i odważnie.
Robienie zakupów online w sklepach POLOmarket to czynność prosta i intuicyjna. Produkty wybieramy w aplikacji mobilnej, w której potwierdzamy też miejsce odbioru zamówienia, czyli jedną z placówek sieci. Płatności dokonujemy natomiast w dedykowanej kasie w sklepie. Zgodnie z preferencjami możemy zapłacić kartą lub gotówką. Zakupy w całości zostaną zapisane pod kodem QR, dzięki któremu można szybko wygenerować paragon i opłacić transakcję.
Przedstawiciele sieci zapewniają, że wkrótce do dyspozycji klientów będą kolejne rozwiązania usprawniające proces robienia zakupów online. Najbliżej wprowadzenia jest możliwość dokonywania płatności bezpośrednio w aplikacji oraz dostawa zamówień pod wskazany przez klienta adres. Za obsługę drugiej funkcjonalności będzie odpowiadać specjalistyczna firma dostawcza.