Mistrzowska akcja w Netto – tak nazywa się najnowsza oferta promocyjna przygotowana przez duńską sieć. W jej ramach klienci mogą otrzymać wysoki rabat na produkty marki MasterChef w zamian za zakupy.
Nowa akcja promocyjna Netto potrwa do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów i polega na przyznawaniu rabatów na asortyment z kuchennej kolekcji sieci sygnowanej logotypem MasterChef. Klienci za każde wydane 25 zł otrzymają specjalną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek będą mogli nabyć wybrany produkt taniej nawet o 67%. Pełny asortymentem objęty promocją znajduje się na stronie internetowej Netto, skąd można także ściągnąć specjalną kartę na naklejki (można ją również odebrać w sklepie stacjonarnym).
Garnki, patelnie czy nakładki do gotowania na parze marki MasterChef duńska sieć reklamuje jako sprawdzone i niezawodne. Wyróżnia je estetyka, funkcjonalność, uniwersalność oraz znakomite wyniki w testach odporności na ścieranie i zarysowanie. Dużym plusem jest także teflonowa powłoka najwyższej jakości, stabilna postawa, ochrona przed korozją i brak przywierania, dzięki czemu doskonale nadają się do codziennego stosowania.
Co więcej, nowy projekt Netto firmuje kucharz Mateusz Zielonka, zwycięzca 6. edycji programu MasterChef emitowanego w telewizji TVN. W specjalnej kampanii promocyjnej prowadzonej w mediach społecznościowych: na YouTube, Facebooku i TikToku, Zielonka dzieli się kucharską wiedzą i doświadczeniem, zdradza kulinarne tajniki i ciekawostki oraz prezentuje najciekawsze przepisy, z którymi można zapoznać się na stronie internetowej sieci Netto.