Kolejny raz klienci Lidla mają niepowtarzalną okazję na zdobycie ciekawej tematycznej książki. Tym razem niemiecka sieć w zamian za zakupy w jej sklepach oferuje pozycję pt. „Dom”.
Nowej ofercie promocyjnej towarzyszy specjalna kampania promująca rodzinny styl życia i uwielbienie dla własnych czterech kątków. Rodzina, dzieciństwo, beztroska, bezpieczeństwo – na te wartości sieć zwraca szczególną uwagę, poświęcając im całą książkę. Kampanię promuje hasło: Do zobaczenia w DOMU!
https://youtube.com/watch?v=KCUbDC_Rgqc%3Ffeature%3Doembed
Na kartach książki znajdziemy wiele pożytecznych porad i rozwiązań dotyczących kwestii życia codziennego, a także łatwych do wdrożenia inspiracji. Książka jest podziela na specjalne rozdziały dotyczące m.in.:
Książkę „Dom” sieć Lidl oferuje jako nagrodę za lojalność i zakupy. Do jej zdobycia niezbędne jest zebranie 6 pieczątek, które są nabijane przy kasie na specjalnej karcie. Jedną pieczątkę otrzymamy za zakupy o wartości minimum 50 zł. Wśród produktów obowiązkowo musi znaleźć się minimum jedno warzywo lub jeden owoc.
Nowa książka jest promowana w najnowszej gazetce promocyjnej Lidla. Akcja trwa od 9 listopada do 5 grudnia lub do wyczerpania zapasów, a z jej regulaminem można się zapoznać się na stronie lidl.pl