Sieć Auchan spożytkowała świąteczną gorączkę w wyjątkowy sposób – organizując akcję charytatywną. Zebrane w ten sposób fundusze zostaną przekazane podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Głównym bohaterem akcji jest Bóbr Julek, czyli maskotka po przejściach. Julek jeszcze w fabryce zabawek stracił jeden z przednich zębów i z tego powodu nie mógł znaleźć nowego domu. Na szczęście historia Bobra Julka zakończyła się szczęśliwie i teraz, razem z klientami sieci Auchan, chce pomóc potrzebującym dzieciom.
W sklepach stacjonarnym oraz sklepie internetowym francuskiej sieci każdy może kupić swojego Julka. Cena jednej maskotki wynosi 19,99 zł. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, które otacza opieką osierocone i opuszczone dzieci, otrzyma aż 3 zł od każdej sprzedanej maskotki. Im większe będzie wsparcie klientów, tym więcej dzieci uśmiechnie się przez święta.
Akcja charytatywna sieci Auchan jest promowana poprzez specjalny film, który przedstawia Bobra Julka i jego historię. Oprócz tego każdy może odwiedzić jego krainę. W tym celu wystarczy wejść na stronę internetową auchan.pl i kliknąć odpowiednią zakładkę. W krainie Bobra Julka znajdziemy między innymi e-book z jego przygodami, puzzle, kolorowanki i bajki o pomaganiu dla dzieci.
Charytatywna akcja Auchana trwa do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów.