Odkąd firma Reebok wróciła do logotypu, z którym przez lata była kojarzona, jej status znów można uważać za kultowy. Dwa łuki przeciętne trójkątem to wyznacznik sportowego stylu, zawsze atrakcyjnego i pożądanego. Teraz ten styl jest na wyciągnięcie ręki, bo młodzieżowe ubrania Reeboka z klasycznym logo właśnie znalazły się w ofercie Biedronki.
W wakacje tym tekstem Quebonafide zachwycała się cała polska młodzież. Raper z Ciechanowa w swoim hicie „BUBBLETEA” zauważył – zresztą całkiem słusznie – że nowe logo amerykańskiej firmy wygląda niezbyt atrakcyjnie i niekoniecznie oddaje jej charakter. Co jednak ciekawe, władze Reeboka do identycznego wniosku doszły… prawie rok wcześniej niż Quebonafide. Proces powrotu do dawnego logotypu rozpoczął się w 2019 roku, a w pełni zostało wprowadzone rok później.
Tym samym w najnowszej gazetce promocyjnej Biedronki znajdziemy odzież Reeboka w klasycznym wydaniu.
Do oferty trafiły takie pozycje jak:
Warto podkreślić, że odzież marki Reebok pierwszy raz pojawiła się w sklepach Biedronki. Bez wątpienia to okazja, z której warto skorzystać. Oferta obowiązuje od 22 lutego do wyczerpania zapasów.