Biedronka już po raz czwarty dołączyła do akcji French Touch, organizowanej pod patronatem Ambasady Francji w Polsce. W jej ramach klienci sieci mogą poznać najlepsze produkty i przepisy kuchni francuskiej, która należy do najpopularniejszych na świecie. Z pełną ofertą dostępnych artykułów można zapoznać się, przeglądając najnowszą gazetkę promocyjną Biedronki.
Sztuka kulinarna rodem z Francji to przeciekawa kombinacja smaków, aromatów i kolorów. Dzięki wpływom regionalnym można znaleźć w niej wiele różnorodnych składników, a do najważniejszych należą sery, wędliny, mięsa, ryby, owoce morza oraz warzywa i owoce charakterystyczne dla rejonów śródziemnomorskich. Wiele z nich znajdziemy w Biedronce, większość z nich to pozycje marki Delice Gaulois.
Aby dowiedzieć się, po które produkty warto sięgnąć, wystarczy wczytać się w gazetkę promocyjną Biedronki. Na uwagę bez wątpienia zasługuje kiełbasa francuska z orzechami laskowymi (12,99 zł/200 g), salami z pistacjami (7,99 zł/85 g), salami pave (6,99 zł/90 g), zestaw wędlin francuskich (7,99 zł/100 g), ser pleśniowy Roquefort (8,99 zł/100 g), ser pleśniowy Breton (14,99 zł/275 g) i świeże mule (14,99 zł/1 kg). Ciekawą opcją są także tradycyjne francuskie konfitury i marmolady marki Bonne Maman (9,99 zł/370 lub 350 g) oraz jeden z największych specjałów kuchni francuskiej – ciasto francuskie na maśle (5,99 zł/230 g).
Uzupełnieniem oferty spożywczej są tekstylia zaprojektowane specjalnie z okazji akcji French Touch. W sklepach Biedronki można kupić następujące pozycje:
French Touch to akcja organizowana w Polsce już po raz ósmy. Jej celem jest pielęgnowanie uniwersalnych wartości, pokrewieństwa emocjonalnego, ducha otwartości i przyjaźni polsko-francuskiej, dzięki czemu można jeszcze lepiej poznać Francję. Oferta przygotowana przez Biedronką obowiązuje do 2 listopada lub wcześniejszego wyczerpania zapasów. Wszystkie szczegóły są dostpęne w gazetce promocyjnej Biedronki oraz na stronie internetowej biedronka.pl.