Akcja „Tak smakuje świat” wraca do Lidla. W najbliższym tygodniu klienci sieci mogą poznać sekrety kuchni francuskiej, która ma mnóstwo sympatyków na całym świecie. Koniecznie sprawdźcie, które pozycje z gazetki promocyjnej Lidla, warto wrzucić do koszyka.
Tydzień francuski w Lidlu to idealna okazja, by dokładnie zapoznać się z najlepszymi produktami i przepisami z fascynującego świata kuchni francuskiej. Brylują wśród nich aromatyczne sery takie, jak pave (6,99 zł/200 g), Tomme de Montagne (11,99 zł/300 g), brie z truflami (9,51 zł/135), munster (8,99 zł/200 g), Bleu des Causses (6,99 zł/125 g) czy Saint Felicien (4,99 zł/180 g).
Do pozycji charakterystycznych dla kuchni francuskiej, również dostępnych w Lidlu, należy zaliczyć także wędliny, które wyróżnia prawdziwie bogactwo smaków. Szynka ardeńska (7,99 zł/100 g), filet mignon – polędwica wieprzowa (6,99 zł/90 g), salami z pleśnią (11,99 zł/250 g) czy salami z orzechami laskowymi (11,99 zł/250 g) będę świetnie wyglądać na każdym stole. Co istotne, doskonale sprawdzą się jako danie solo lub w formie dodatku do innych potraw.
Warto jednak pamiętać, że kuchnia francuska to także wyjątkowo smaczne ciastka i desery, które również znajdziemy w najnowszej gazetce promocyjnej Lidla. Kolorowe makaroniki z certyfikatem Fairtrade (13,27 zł/12 sztuk), tartaletki (4,99 zł/125 g) czy konfitura mleczna z Normandii (9,99 zł/305 g) będą wspaniałym zwieńczeniem każdego obiadu w stylu francuskim.
Dodatkiem do akcji „Tak smakuje świat” jest specjalna gazetka promocyjna pt. „Przepisy w stylu francuskim”, z której możemy dowiedzieć się wszystkiego, co niezbędne o kuchni francuskiej. Największą atrakcją są jednak oryginalne przepisy prezentowane przez znanych polskich kucharzy. Razem z Karolem Okrasą przygotujemy francuską zupę serowo-cebulową i naleśniki po bretońsku, a z Kingą Paruzel – naleśniki z serem carré de l’Est.
Nowa akcja Lidla rozpoczyna się 21 lutego i potrwa do wyczerpania zapasów w sklepach stacjonarnych sieci.