Produkty MasterChef i nowa promocja w Netto

7 września 2020

Mistrzowska akcja w Netto – tak nazywa się najnowsza oferta promocyjna przygotowana przez duńską sieć. W jej ramach klienci mogą otrzymać wysoki rabat na produkty marki MasterChef w zamian za zakupy. 

Mistrzowska akcja w Netto – poznaj szczegóły

Nowa akcja promocyjna Netto potrwa do 24 grudnia lub do wyczerpania zapasów i polega na przyznawaniu rabatów na asortyment z kuchennej kolekcji sieci sygnowanej logotypem MasterChef. Klienci za każde wydane 25 zł otrzymają specjalną naklejkę. Po zebraniu 10 naklejek będą mogli nabyć wybrany produkt taniej nawet o 67%. Pełny asortymentem objęty promocją znajduje się na stronie internetowej Netto, skąd można także ściągnąć specjalną kartę na naklejki (można ją również odebrać w  sklepie stacjonarnym). 

Przepisy Mateusza Zielonki w Netto

Garnki, patelnie czy nakładki do gotowania na parze marki MasterChef duńska sieć reklamuje jako sprawdzone i niezawodne. Wyróżnia je estetyka, funkcjonalność, uniwersalność oraz znakomite wyniki w testach odporności na ścieranie i zarysowanie. Dużym plusem jest także teflonowa powłoka najwyższej jakości, stabilna postawa, ochrona przed korozją i brak przywierania, dzięki czemu doskonale nadają się do codziennego stosowania. 

Co więcej, nowy projekt Netto firmuje kucharz Mateusz Zielonka, zwycięzca 6. edycji programu MasterChef emitowanego w telewizji TVN. W specjalnej kampanii promocyjnej prowadzonej w mediach społecznościowych: na YouTube, Facebooku i TikToku, Zielonka dzieli się kucharską wiedzą i doświadczeniem, zdradza kulinarne tajniki i ciekawostki oraz prezentuje najciekawsze przepisy, z którymi można zapoznać się na stronie internetowej sieci Netto. 

Gazetka Netto od 12.04 do 17.04
Już wkrótce
Netto
od jutra
Gazetka Netto od 12.04 do 17.04
Już wkrótce
Netto
od jutra

Okazje i promocje

Zobacz więcej