Tydzień Regionalny z Karolem Okrasą i nowa marka własna w Lidlu

7 czerwca 2021

Lidl we współpracy z Karolem Okrasą odkrywa skarby polskiej kuchni. Tydzień Regionalny to prawdziwy hołd dla lokalności i polskich wytwórców. Najważniejszym elementem akcji jest debiut nowej marki własnej sieci, również poświęconej typowo regionalnym produktom. 

Regionalne Szlaki – nowa marka własna Lidla

Produkty bezpośrednio od lokalnych dostawców w Lidlu pojawiały się już wcześniej, ale teraz sieć zdecydowała się zrobić krok do przodu i zebrać je pod marką własną, którą nazwano Regionalne Szlaki. Nowa marka obejmuje przede wszystkim wyroby mięsne i wędliniarskie (np. wołowina na gulasz z mazurskiej hodowli – 14,99 zł/400 g, wołowina na pieczeń z mazurskiej hodowli – 34,90 zł/1 kg, kiełbasa z szynki z czosnkiem niedźwiedzim – 2,49 zł/100 g, kindziuk w kawałku – 10,99 zł/300 g, frankfurterki z jagnięciną – 2,49 zł/100 g, Nycówka – 1,99 zł/100 g), ryby świeże i wędzone (np. świeży filet z pstrąga łososiowego – 4,49 zł/100 g, pstrąg tęczowy z Pomorza wędzony na gorąco – 2,79 zł/100 g) oraz nabiał (np. twaróg wędzony z Wielkopolski – 3,59 zł/275 g, ser sałatkowy z Bukowca – 3,99 zł/160 g, twaróg klinek z Lubelszczyzny – 4,99 zł/250 g). 

Marka Regionalne Szlaki bez wątpienia pomoże poznać najciekawsze zakątki polskiej kuchni oraz jej wyjątkowe smaki. Każdy, kogo ciekawią nieznane dotychczas zakątki rodzimej sztuki kulinarnej w lokalnym wydaniu, koniecznie powinien przejrzeć najnowszą gazetkę promocyjną Lidla, a następnie ruszyć na zakupy. 

Tydzień Regionalny w Lidlu – najlepsze marki w najlepszych cenach

Z gazetki promocyjnej Lidla możemy dowiedzieć się też, że w ramach Tygodnia Regionalnego w ofercie sieci pojawią się produkty najbardziej znanych polskich marek. Na półkach znajdziemy wyroby takich producentów, jak: 

  • Lajkonik, 
  • Aksam,
  • Kupiec,
  • Makaron Czaniecki,
  • E. Wedel, 
  • Kujawski,
  • Wawel,
  • Roleski,
  • Kotanyi,
  • Piątnica,
  • Mlekovita,
  • Bracia Sadownicy i wiele innych. 

Na szczególne wyróżnienie zasługują także następujące pozycje: jabłka grójeckie (odmiana jonaprince, 2,49 zł/1 kg), miód wielokwiatowy ze spadzią z Podkarpacia (producent: Mazurskie Miody, cena:13,99 zł/400 g), ekologiczna herbatka z kurkumą (producent: Dary Natury, cena: 4,99 zł/100 g), olej z ostropestu (producent: Złota Dolina, cena: 9,99 zł/250 ml), miód z pastą z czarnej porzeczki (producent: Mazurskie Miody, cena: 11,99 zł/400 g), ser smażony wielkopolski (producent: Frąckowiak, cena: 5,99 zł/200 g), jaja z wolnego wybiegu bez GMO (producent: Suflidowo żółte z natury, cena: 5,19 zł/10 szt. przy zakupie 2 opakowań) czy sól z Kopalni Soli „Wieliczka” (producent: Kotanyi, cena: 2,29 zł/1 kg). Oferta promocyjna obowiązuje od 7 czerwca do wyczerpania zapasów.

Okazje i promocje

Zobacz więcej