Biedronka, w ramach realizowanej od kilkunastu tygodni kampanii „Do Biedronki idę”, na stałe obniża ceny aż 60 produktów. Na liście znalazły się głównie pozycje marek własnych sieci, które w ostatnim czasu są bardzo mocne promowane. Wszystkie przecenione produkty można znaleźć w najnowszej gazetce promocyjnej Biedronki.
Nowe ceny regularne 60 produktów będą obowiązywać od 10 lipca. Obniżka wynosi nawet 16%, a wśród pozycji oznaczonych nowymi cenami znalazły się podstawowe artykuły spożywcze, takie jak sery, mąki, kasze, makarony, ryż czy bakalie.
– Kiedy tylko pozwala nam na to sytuacja rynkowa, obniżamy regularne ceny podstawowych produktów. Właśnie rozpoczęły się wakacje, dlatego dbając o portfele naszych klientów poprzez umożliwienie zakupów w jeszcze niższych cenach, chcemy dać im kolejny powód do cieszenia się latem – komentuje Grzegorz Pytko, Dyrektor działu zakupów w sieci Biedronka.
Najnowsza, a co najważniejsze – stała promocja Biedronki, obejmuje przede wszystkim artykuły marek własnych sieci, między innymi Światowid, Dobrusia, Pastani, Plony Natury, Bonitki, BakaD’Or czy Be Beauty. Oprócz tego w katalogu przecenionych produktów znalazły się też pozycje marek Delma, Lech i Tymbark. Nowa akcja jest szeroko promowana w telewizji i Internecie, a więcej szczegółów na jej temat można znaleźć w gazetce promocyjnej Biedronki oraz na stronie internetowej biedronka.pl.