W ostatnich dniach powiększyła się rodzina niezwykle cenionych wśród konsumentów napojów energetycznych Monster Energy. Producent popularnych Monsterów wprowadził na polski rynek aż trzy nowe pozycje, które z miejsca zaczęły bić rekordy popularności.
Dwa nowe napoje spod szyldu Monster Energy pojawiły się w tym samym czasie w sklepach sieci Żabka. Co istotne, oba produkty należą do grupy Ultra, czyli nie zawierają choćby grama cukru. Monster Ultra Blue i Monster Ultra Paradise to pozycje, na które polscy miłośnicy energetyków czekali od dawna. Entuzjastyczne reakcje w mediach społecznościowych pokazują, że Żabka, dodając do oferty właśnie te dwa napoje, trafiła w środek tarczy.
Dodatkowo z okazji premiery nowych Monsterów, sieć przygotowała specjalną promocję. Kupując dwa produktu, cena pojedynczej sztuki wynosi tylko 3,99 zł (cena regularna: 5,50 zł).
Nowy Monster pojawił się także na stacjach Orlen. Monster Mule, inspirowany drinkiem Moscow Mule, to energetyczny napój bezalkoholowy z posmakiem limonki i imbiru. Wyróżnia się unikatowym wzornictwem, które jest luźnym nawiązaniem do tematyki Dzikiego Zachodu, i będzie dostępny wyłącznie w sklepach zlokalizowanych przy stacjach benzynowych Orlen. W tym przypadku minusem jest jednak cena. Monster Mule kosztuje aż 7,50 zł, choć dla fanów „monsterków” zapewne nie będzie to przeszkoda nie do sforsowania.