Zakupy spożywcze w niezależnym sklepie internetowym Biedronki? Teraz to możliwe! Sieć, która do tej pory współpracowała w sferze e-commerce z Glovo, zdecydowała się przejść „na swoje”, uruchamiając własną platformę sprzedażową. Koniecznie sprawdźcie, jak wygląda to w praktyce!
Nowy sklep internetowy Biedronki, który jest dostępny pod adresem zakupy.biedronka.pl, ma przede wszystkim przyciągać bogatą i różnorodną ofertą. Już na starcie w asortymencie znalazło się ponad 4 tysiące produktów, z takich kategorii, jak między innymi warzywa, owoce, pieczywo, nabiał, mięso, dla dzieci, dla zwierząt czy napoje. Co istotne, klienci robiący zakupy online będą mieli dostęp do wszystkich zniżek i promocji, również tych, które są przypisane do indywidualnych kart/kont w aplikacji mobilnej Moja Biedronka.
Sklep internetowy Biedronki realizuje zamówienia o wartości co najmniej 249 zł od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00-22:00, a wśród honorowanych form płatności znajdziemy karty VISA, Mastercard i Maestro, a także Blik, PayU, GPay, ApplePay oraz Szybki Przelew Sieć deklaruje, że każde zakupy zostaną dostarczone do 2 godzin od momentu ich zatwierdzenia. Koszty dostawy są uzależnione od wartości zakupów i zaczynają się od kwoty 19,99 zł. W przypadku zamówień o wartości 500 zł i więcej dostawa jest darmowa.
W pierwszym etapie sklep internetowy Biedronki będzie działał tylko w Warszawie, ale sieć już zapowiedziała plan ekspansji na kolejne duże miasta. Na razie nie wiadomo jednak kiedy i gdzie może pojawić się nowa usługa. Jednocześnie, bez względu na rozwój własnej platformy, Biedronka chce kontynuować współpracę z Glovo, które obsługuje zarówno standardowe zakupy, jak i zakupy błyskawiczne w ramach usługi Biedronka BIEK.