ALDI ma nową markę własną, która obejmuje owoce i warzywa

27 lipca 2020

W sklepach sieci ALDI pojawiła się nowa marka własna. Logotypem „Świeże Jesz” oznaczone są warzywa i owoce, z których większość pochodzi z polskich upraw. 

ALDI zmienia podejście do warzyw i owoców

Wprowadzenie marki „Świeże Jesz” to sygnał, że sieć ALDI jeszcze więcej uwagi będzie przywiązywać do warzyw i owoców, dbając o to, by do klientów trafiały najlepsze i sprawdzone produkty. Docelowo pod nową marką własną będą zarówno pakowane warzywa i owoce, jak i te sprzedawane na sztuki. Aktualnie w dziale warzywno-owocowym ALDI można kupić m.in. borówki amerykańskie, maliny, pieczarki, seler naciowy czy pietruszkę oznaczone identyfikacją wizualną „Świeże Jesz”

„ŚwieżeJeszcz” od polskich rolników i sadowników

Co istotne, przy wprowadzeniu nowej marki niemiecka sieć zacieśniła współpracę z krajowymi dostawcami. Ponad połowa produktów „Świeże Jesz” pochodzi od polskich rolników i sadowników, a sama marka to kolejny element akcji „Świeże z ALDI”, której wiodącym motywem jest dbanie o świeżość produktów spożywczych oferowanych w sklepach sieci. 

Okazje i promocje

Zobacz więcej