DM z usługami InPost

14 kwietnia 2023

Drogeria DM stawia na mocny rozwój swojego sklepu internetowego. Aby być jeszcze bliżej klientów, do katalogu usług dodała opcję dostawy do Paczkomatów i PaczkoPunktów, świadczoną przez firmę InPost. 

Darmowa dostawa z DM do Paczkomatu

Współpraca obu podmiotów oficjalnie została nawiązana 12 kwietnia. Od tego dnia klienci składający zamówienia w sklepie internetowym dm.pl mogą wybrać opcję dostawy do Paczkomatu (19 tysięcy urządzeń na terenie kraju, działających w trybie 24/7) lub PaczkoPunktu InPost (24 tysiące placówek na terenie kraju). Czas oczekiwania na zamówienie wynosi od 2 do 3 dni roboczych. 

Jednocześnie sieć wprowadziła opcję darmowej dostawy dla posiadaczy karty lojalnościowej „Mój DM”, którzy przy zakupach o wartości minimum 199 zł zdecydowali się wybrać usługę InPost. W przypadku pozostałych zamówień opłata za doręczenie paczki wynosi 11,95 zł. Przy przesyłkach o wadze przekraczającej 25 kg lub objętości przekraczającej 136 litrów koniecznie jest doliczenie dodatkowego opakowania, którego koszt wynosi 11,95 zł. 

InPost w DM, Dino i Pepco, ale nie w Żabce

Dla InPostu współpraca z Dino to kolejny krok w stronę rozszerzenia działalności o czołowe sieci sklepów obecne na polskim rynku. Aktualnie firma współpracuje także z Dino i Pepco oraz platformami sprzedażowymi OLX i Allegro. Jednocześnie pod koniec ubiegłego roku InPost zakończył współpracę z siecią Żabka, całkowicie wycofując z niej swoje usługi. 

Okazje i promocje

Zobacz więcej