Tego jeszcze nie było. Biedronka, największa sieć detaliczna na polskim rynku, wystartowała z własną linią odzieżową. Bluzy, t-shirty, buty czy skarpetki są dostępne od 4 lipca i szybko zyskały bardzo dużą popularność.
Oczywiście sam koncept własnej linii odzieżowej nie jest niczym nowym. Wcześniej, i to kilkukrotnie, tego typu kolekcje pojawiały się w ofercie Lidla, wywołując u klientów prawdziwy szał. Ubrania od Biedronki cieszą się równie dużym wzięciem, co najlepiej widać po reakcjach w mediach społecznościowych. Warto także podkreślić, że sieć sama zadbała o odpowiedni ruch w social mediach, umieszczając w swojej gazetce promocyjnej kody QR kierujące do konta Biedronki na TikToku.
Linia Fan Collection, której głównym motywem jest logo oraz tradycyjna kolorystyka Biedronki, liczy 5 pozycji dostępnych w stosunkowo atrakcyjnych cenach. Znajdziemy w niej bluzy z kapturem (damskie i męskie, rozmiary od S do XL, cena: 49,99 zł), buty typu „sneakers” (rozmiary: 36-45, cena: 64,90 zł), t-shirty (damskie i męskie, rozmiary: S-XL, cena: 24,99 zł), skarpety (damskie i męskie, rozmiary: 35-38, 39-42, 43-46, cena: 14,99 zł) i klapki (damskie i męskie, rozmiary: 36-45, cena: 29,99 zł).
Źródło: biedronka.pl
Więcej szczegółów znajdziecie w gazetce promocyjnej Biedronki (katalog non-food) i na stronie internetowej biedronka.pl. Ubrania z linii Fan Collection będą dostępne do 16 lipca lub do wyczerpania zapasów.