Biedronka to kolejna po Carrefourze sieć sklepów, która oferuje możliwość zakupów online za pośrednictwem platformy Glovo. W ofercie popularnego dyskontu znajdzie się aż 1000 pozycji, wśród których dominują produkty spożywcze i kosmetyki.
Wspólna oferta Glovo i Biedronki jest bardzo podobna do tej, którą platforma zakupowa przygotowała razem z Carrefourem. Ceny produktów dostępnych w aplikacji Glovo będą takie same, jak w sklepach stacjonarnych portugalskiej sieci, a zakupy zostaną doręczone w ciągu godziny od momentu złożenia zamówienia. Do ich ceny należy doliczyć koszt dostawy, który w przypadku Biedronki wynosi 9,99 zł.
Co istotne, w ramach współpracy Biedronki i Glovo, klienci mogą robić zakupy, nie przejmując się limitami wagowymi. Oczywiście w granicach zdrowego rozsądku – złożone zamówienie nie może bowiem przekraczać możliwości fizycznych dostawcy.
Biedronka do swojej oferty włączyła aż dziesięć największych miast, czyli o trzy więcej niż Carrefour. Na mapie portugalskiej sieci znalazły się Warszawa, Łódź, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Gdynia oraz Sopot. Dostawy w tych miastach realizowane są w godzinach 10:00-22:30. – Wierzymy, że Glovo wykonuje usługę, której w tej chwili poszukuje coraz większa liczba klientów Biedronki. Ta współpraca zapewnia możliwość dotarcia do naszych klientów nowymi drogami, nie wpływając na komfort zakupowy naszych klientów w sklepach – powiedział w oficjalnym komunikacie Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.
Od strony technicznej robienie zakupów w Biedronce przez aplikację Glovo będzie wyglądało identycznie jak składanie innych zamówień poprzez tę platformę. Do dyspozycji klientów będą też aż trzy formy płatności: kartą bankową, DotPay oraz gotówką przy odbiorze. W dobie trudniej sytuacji epidemiologicznej oferta Biedronki i Glovo to kolejne rozwiązane ułatwiające bezpieczne zakupy.