32. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zbliża się wielkimi krokami, a sieć z dumą ogłasza swoje piętnaste zaangażowanie w to wyjątkowe wydarzenie. Włączając się w orkiestrowy rytm, sieć oferuje unikalne gadżety WOŚP, przekazując cały dochód z ich sprzedaży na konto Orkiestry! Szczegółowe informacje można znaleźć w najnowszej gazetce promocyjnej Lidla (katalog non-food).
Najbliższy finał WOŚP to kolejna szansa na zebranie gigantycznej kwoty, która trafi prosto to potrzebujących. Tym razem celem jest wsparcie profilaktyki i leczenia chorób płuc zarówno u dzieci i dorosłych. Lidl, wspierając to dzieło, wprowadził do swojej oferty bogaty katalog gadżetów z brandingiem WOŚP, które z pewnością zainteresują wszystkich klientów.
W sklepach sieci znajdziemy orkiestrowe t-shirty (damskie i męskie, rozmiary: S-XL, cena: 49,99 zł), skarpetki (rozmiary: 35-45, cena: 24,99 zł), torby bawełniane (cena: 32,99 zł), workoplecaki (cena: 34,99 zł), kalendarz trójdzielny (cena: 29,99 zł), magnesy (cena: 14,99 zł), długopisy (cena: 6,99 zł), gry ekologiczne Muduko (cena: 22,99 zł), puzzle edukacyjne CzuCzu (cena: 15,99 zł), kolorowanki z naklejkami (cena: 7,99 zł), matę fitnes (cena: 34,99 zł), kubki ceramiczne (cena: 34,99 zł) oraz lunchboxy (cena: 9,99 zł).
To jednak nie wszystko! Prawdziwym hitem będą też specjalne produkty marki DAFI z logo 32. finału WOŚP:
Wszystkie produkty z limitowanej edycji WOŚP będą dostępne w Lidlu od 11 grudnia do wyczerpania zapasów.