Wkrótce w Biedronce zadebiutuje kolejna popularna marka. Już od 18 kwietnia w sklepach sieci dostępne będą pierwsze artykuły Top Secret, a premiera jest zapowiedzią dłuższej współpracy. Szczegółów szukajcie w najnowszej gazetce promocyjnej Biedronki (katalog non-food).
Marka Top Secret ma za sobą dość skomplikowany początek roku. W styczniu jej wieloletni właściciel, spółka Redan, podpisał warunkową umowę sprzedaży praw do marki z Greenpointem, który przejął także umowy franczyzowe obejmujące 30 sklepów Top Secret w całym kraju. W marcu zgodę na przeprowadzenie transakcji wydał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Wejście marki Top Secret do Biedronki to zapewne pierwsze działania po przejęciu, które mają przywrócić jej dużą popularność.
Na pierwszy ogień do oferty Biedronki dołączono następujące pozycje z logo Top Secret: bokserki w 2-paku (rozmiary: M-XXL) za 29,99 zł oraz skarpety damskie i męskie w 3-paku (rozmiary: 35-38, 39-42, 43-46) za 14,99 zł. Kolejne produkty powinny pojawić się w najbliższym czasie.
Debiut marki Top Secret to niejedyna niespodzianka przygotowana przez Biedronkę. Równocześnie w sklepach sieci kolejny raz dostępna będzie odzież i bielizna damska z licencją Pusheen The Cat. Na sklepowych półkach znajdziemy takie pozycje, jak:
Wszystkie produkty Top Secret i Pusheen The Cat pojawią się w sprzedaży już 18 kwietnia i będą dostępne do wyczerpania zapasów. Więcej informacji znajdziecie w najnowszej gazetce promocyjnej Biedronki.