Czy kawę można sprzedawać w ramach miesięcznej subskrypcji? Żabka udowadnia, że tak! Kawonament, czyli najnowsza usługa sieci, pozwala wykupić dostęp do kawy aż na 30 dni, dzięki czemu za jedną zapłacimy tylko… 1,61 zł. Tak taniej kawy nie oferuje nikt, dlatego warto bliżej poznać Kawonament i korzyści, które stwarza.
Subskrypcja to model płatności za usługi, który dotychczas kojarzyliśmy głównie z serwisami streamingowymi typu Netflix czy Spotify. Usługa Żabki jest więc na swój sposób pionierska, bo oferuje dostęp do produktów spożywczych, a nie materiałów w formie online.
Miesięczny koszt Kawonamentu to 49,99 zł, a w jego ramach codziennie (przez 30 dni) możemy odebrać jedną kawę. Wśród napojów do wyboru znajdziemy kawę czarną, z mlekiem, flat white, latte, cappuccino, espresso, espresso doppio, cortado, a także czekoladę na gorąco. Dodatkowo w każdym okresie rozliczeniowym, czyli raz na 30 dni, subskrybent może odebrać za darmo dowolną kawę z kawomatu lub muffinna o smaku czekoladowym albo straciatella. Jednocześnie nieodebrana kawa nie przechodzi na kolejny okres rozliczeniowy.
Czego potrzebujemy, aby wykupić Kawonament? Wyłącznie aplikacji mobilnej Żappka z podpięta karta płatniczą (płatność kartą to jedyna dostępna opcja opłacenia subskrypcji). Aplikacja jest dostępna w Google Play, Huawei ArtGallery i App Store, a Kawonament można aktywować po kliknięciu w stosowny kafelek i wybraniu opcji „Aktywuj subskrypcję”.
Głównym celem Kawonamentu jest podkreślenie największych zalet Żabki, czyli bliskości, szybkości robienia zakupów, wygody i łatwej dostępności. Niewykluczone, że w przyszłości sieć rozszerzy swoją ofertę subskrypcyjną o kolejne pozycje, ale to jest zapewne uzależnione od zainteresowanie, jakim cieszyć się będzie Kawonament.