Po wielu zapowiedziach sieć sklepów Stokrotka oficjalnie wystartowała z aplikacją mobilną. Jakie są jej mocne strony i które rozwiązania będą naprawdę korzystne dla klientów?
Bez wątpienia najciekawszym rozwiązaniem dostępnym w aplikacji mobilnej Moja Stokrotka jest program lojalnościowy Płatki. Założenie konta w aplikacji jest równoznaczne z dołączeniem do programu, a punkty w jego ramach zdobywa się, odbijając przy kasie kartę stałego klienta umieszczoną w aplikacji. Po zebraniu odpowiedniej liczby punktów możemy aktywować specjalne kupony lojalnościowe i dzięki nim zapłacić mniej za wybrane produkty w oferty Stokrotki. W aplikacji znajdziemy ponad 100 takich SuperKuponów z produktami nawet za 1 grosz.
Co jeszcze oferuje nowa aplikacja sieci? Do najciekawszych opcji możemy zaliczyć możliwość tworzenia list zakupowych i przeglądania gazetek promocyjnych Stokrotki. Ponadto na użytkowników czekają kupony promocyjne niepowiązane z programem lojalnościowym Płatki oraz oferty specjalne, czyli najpopularniejsze produkty, takie jak masło, mięso, kawa czy herbata, w najniższych cenach. Z powodzeniem sprawdzimy też historię zakupów oraz wszystkie paragony.
Aplikacja Nasza Stokrotka to bardzo łatwe w obsłudze i intuicyjne narzędzie, które działa na urządzeniach z systemem Android i iOS. Z Google Play i AppStore można je pobrać bez dodatkowych opłat.