Bardzo dobre wiadomości przekazali niedawno przedstawiciele Firsco.pl. W ostatni weekend internetowy supermarket otworzył – to słowa Tomasza Michalskiego z zarządu firmy – tysiące okien dostaw. Ten sam ruch sieć wykona również podczas zbliżającej się majówki.
Dlaczego ta informacja bez wątpienia ucieszyła klientów? Ano dlatego, że dostępne wcześniej sloty dostaw na stronie internetowego sklepu były zarezerwowane do… czerwca bieżącego roku! Wprawdzie usługodawca codziennie otwiera nowe sloty, ale przy tak wielkim zapotrzebowaniu, bardzo trudno jest „wstrzelić się” w odpowiedni moment i dokonać rezerwacji.
Otworzenie jednocześnie „tysięcy” okien dostaw na pewno zwiększy szansę na skorzystanie z oferty Frisco. Sądząc po dotychczasowym zainteresowaniu, chętnych na pewno nie zabraknie. – Od dwóch miesięcy robimy co w naszej mocy, by zwiększać pulę dostępnych terminów, a tym samym umożliwić dziesiątkom tysięcy rodzin bezpieczne pozostanie w domu. Dziękujemy za wszystkie słowa wsparcia i państwa wyrozumiałość – przekazał zarząd firmy w oficjalnym komunikacie.
Poza nowy slotami dostaw Frisco stara się sprostać zapotrzebowaniu na zakupy online również przy użyciu innych środków. Nowością jest chociażby wprowadzenie statusu VIP dla najlojalniejszych klientów, co pozwoli im zarezerwować jednocześnie aż trzy terminy dostaw. Pula terminów dla klientów ze statusem VIP będzie udostępniania raz w tygodniu. Informacja o dniu i godzinie publikacji będzie podana z odpowiednim wyprzedzeniem. Co więcej, internetowy sklep wycofał wygasanie punktów we własnym programie lojalnościowym. Najbardziej lojalnym klientom przyniesie to jeszcze więcej korzyści.