Żabka Nano, czyli innowacyjne sklepy bez obsługi cieszące się wielką popularnością, kontynuuje swoją ekspansję w Polsce. Kolejne autonomiczne placówki pojawiły się w trzech lokalizacjach w Warszawie, dzięki czemu koncept otworzył się na bardzo dużą grupę potencjalnych klientów.
Projekt Żabka Nano to prawdziwy przełom w świecie handlu detalicznego. Choć dopiero niedawno pojawił się na rynku, rozwija się niezwykle dynamicznie. Pierwszy sklep tego typu został otwarty w Poznaniu w czerwcu 2021 roku. Ogromne zainteresowanie klientów sprawiło, że idea szybko się rozprzestrzeniła, obejmując największe miasta Polski. Nie ograniczając się jedynie do krajowego rynku, Żabka Nano podbiła także światowe metropolie, wchodząc m.in. do podberlińskiej fabryki Gigafactory należącej do Tesli oraz centrum Industry Experience Center w Seattle, które należy do Microsoftu.
Pomimo międzynarodowego sukcesu, Żabka Nano nadal pamięta o swoich polskich korzeniach. Najnowsze placówki zostały otwarte na kampusach warszawskich uczelni, takich jak Warszawski Uniwersytet Medyczny i Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, dzięki czemu koncept będzie jeszcze bliżej studentów. Ponadto Żabka Nano pojawiła się także w stołecznej Galerii Północnej, co również należy uznać za przełomowy ruch zwiastujący kolejne otwarcia i jeszcze większą popularność autonomiczny Żabek.