Żabka zdecydowała się na prawdziwy przełom. Sieć uwolniła Żappsy, czyli punkty lojalnościowe przyznawane w aplikacji mobilnej Żappka w zamian za zakupy. Dzięki temu Żappsy będzie można wykorzystać, kupując w innych sklepach i na platformach sprzedażowych.
Przełomowa decyzja Żabki to prawdziwa gratka dla gigantycznej grupy klientów. Według danych sprzed kilku miesięcy z aplikacji mobilnej Żappka korzysta ponad 8 milionów użytkowników, zbierających Żappsy. Sieć nie ma jednak zamiaru zadowalać się tą liczbą i celuje w 10 milionów użytkowników. Wśród sieci handlowych lepszym lub porównywalnym wynikiem mogą pochwalić się jedynie Lidl i Biedronka.
Uwolnienie Żappsów z pewnością jeszcze mocniej wznieci zainteresowanie aplikacją Żappka. Punkty lojalnościowe będzie można bowiem wykorzystać w sklepach i platformach CCC, eobuwie.pl, Modivo, HalfPrice, Decathlon (usługi Decathlon Rent i Decathlon Serwis), Legimi, Traficar oraz Maczfit. W zależności od sprzedawcy Żappsy można przeznaczyć na nieprzecenione lub wybrane produkty i usługi. Należy się również spodziewać, że w przyszłości liczba sklepów i platform współpracujących z Żabką będzie się tylko rozszerzać.