W ofercie Lidla w sobotę (19.12) pojawią się produkty do układania i stylizacji włosów spod szyldu Alessandry Ambrosio. Dla popularnej marki jest to powrót do sklepów niemieckiej sieci, z którego bez wątpienia ucieszą się jej klienci.
Nazwa marki pochodzi od imienia i nazwiska popularnej, brazylijskiej modelki, Alessandry Ambrosio. Brazylijka od lat uznawana jest za jedną z największych gwiazd wybiegu. W swojej karierze trafiła na okładki takich magazynów, jak Elle, GQ, Harper’s Bazaar, Desfile, Capricho czy Vouge. Współpracowała z najlepszymi stylistami i fotografami, a także z największymi markami świata mody, jak Revlon, Guess, Emporio Armani oraz Victoria’s Secret.
Produkty, które Alessandra Ambrosio firmuje swoim wizerunkiem, cieszą się dużą popularnością. W końcu, która kobieta nie chce mieć fryzury, jak supermodelka?
Z pełnym katalogiem produktów marki Alessandra Ambrosio możemy zapoznać się w najnowszej gazetce promocyjnej Lidla. Bogaty asortyment wyróżniają przede wszystkim bardzo atrakcyjne ceny, niższe od tych, które dyktują inni producenci sprzętu i akcesoriów fryzjerskich podobnej jakości. W ofercie niemieckiej sieci znalazły się:
Wszystkie produkty Alessandra Ambrosio dostępne w Lidlu są objęte aż 3-letnią gwarancją. Oferta obowiązuje od 19 grudnia do wyczerpania zapasów.