W ofercie Biedronki pojawiły się produkty sygnowane logotypem Kanału Sportowego, jednego z najpopularniejszych kanałów na polskim YouTubie. Na początek w sklepach sieci kupimy szklanki i kieliszki do piwa.
Kanał Sportowy powstał z inicjatywy czterech dziennikarzy: Mateusza Borka, Michała Pola, Tomasza Smokowskiego i Krzysztofa Stanowskiego w 2020 roku. Bardzo szybko zdobył gigantyczną popularność, między innymi dzięki kontrowersyjnym programom i nie mniej kontrowersyjnym zachowaniom współzałożycieli. Najchętniej oglądane formaty, jak na przykład Hejt Park, bardzo często notują kilkumilionową liczbę wyświetleń. Nic więc dziwnego, że Kanał Sportowy nie narzeka na brak zainteresowania ze strony reklamodawców.
Wejście do handlu to jednak nowość, której nikt się nie spodziewał, i kolejna okazja do zmonetyzowania popularności kanału. Z najnowszej gazetki promocyjnej Biedronki możemy dowiedzieć się, że jako pierwsze do sprzedaży trafią następujące produkty Kanału Sportowego:
Premierowa oferta Kanału Sportowego i Biedronki obowiązuje od 25 kwietnia do wyczerpania zapasów.