Szybciej, wygodniej i na czas. Carrefour usprawnia zakupy e-grocery

18 lutego 2020

Carrefour coraz mocniej inwestuje w rozwój zakupów e-grocery (zakupów spożywczych online). Nowe usprawnienia i funkcje sklepu internetowego francuskiej sieci docelowo mają zwiększyć komfort dotychczasowych klientów, a przede wszystkim przyciągnąć nowych. Sprzyja temu rosnąca popularność kupowania w internecie, sprzyja też przejrzystość i wygoda, którą Carrefour chce zapewnić, stawiając na najnowsze technologie. 

Zakupy na czas

Najważniejsze z zaproponowanych przez Carrefour udoskonaleń dotyczy systemu komunikacji na linii klient-dostawca. Dotychczas system pozwalał na dokonanie zakupów, wskazanie adresu oraz daty dostawy i dwugodzinnego przedziału czasowego, w których dostarczano zamówione produkty. Po zmianach klienci internetowego sklepu Carrefoura z odpowiednim wyprzedzeniem otrzymają od kierowcy wiadomość sms z precyzyjnie określoną godziną jego dotarcia do celu, mieszącą się w określonym wcześniej przedziale godzinowym. W ten sposób klienci zyskają dodatkowy komfort oraz elastyczność, która pozwoli im dokładnie rozplanować dzień oraz obowiązki. 

Komunikacja kierowców z klientami będzie możliwa dzięki platformie Delivery Manager. O co chodzi i jak to działa? Krótko mówiąc, Delivery Manager to narzędzie służące do automatyzowania i optymalizowania procesu dostawy zamówień dokonanych w e-sklepie spożywczym zakupycodzienne.carrefour.pl. Pozwala na skrupulatne planowanie tras, które muszą pokonać kierowcy, uwzględniając przy tym warunki drogowe i preferowane przedziały czasowe dostawy wskazane wcześniej przez klientów. Delivery Manager pozwala także śledzić przebieg realizacji zamówienia w trybie online i kontrolować związane z nim procesy, co znacząco minimalizuje ryzyko ewentualnej pomyłki dotyczącej dostawy czy składu zamówienia. 

Szybciej i wygodniej

Carrefour na tym jednak nie poprzestał i zaserwował klientom (obecnym oraz potencjalnym) jeszcze jedno ulepszenie. Mowa o PWA, czyli progressive web apps, które sprawia, że proces dokonywania zakupów w sklepie e-grocery staje się wygodniejszy i szybszy. Klienci duże różnice zauważą też w ofercie, która od teraz będzie  spersonalizowania. To z pewnością zachęci ich do jeszcze częstszego robienia zakupów w internetowym sklepie Carrefour. 

Francuska sieć działalność na polskim rynku e-grocery rozpoczęła w trzecim kwartale 2016 r.oku. Ponad trzy lata zintensyfikowanej pracy pozwoliły jej wyrobić sobie wiodącą pozycję w branży. Obecnie Carrefour posiada e-sklepy w aż siedmiu miastach, a dostawy produktów niewymagających chłodzenia realizuje na terenie całego kraju. Według raportu „E-grocery w Polsce – zakupy spożywcze online”, aż 43% klientów robiących zakupy spożywcze w internecie, korzysta z oferty francuskiej sieci.

Gazetka Lidl od 13.05 do 15.05
Już wkrótce
Lidl
od jutra
Gazetka Aldi od 13.05 do 18.05
Już wkrótce
Aldi
od jutra
Gazetka Netto od 13.05 do 18.05
Już wkrótce
Netto
od jutra
Gazetka Biedronka od 09.05 do 15.05
Biedronka
3 dni

Okazje i promocje

Zobacz więcej