Zakupy online z dostawą w ciągu godziny. Carrefour Express i Glovo zaczynają współpracę

10 kwietnia 2020

Carrefour, rozszerzając swoją ofertę zakupów online, nawiązał współpracę z platformą Glovo. Po dużych zmianach we własnym sklepie internetowym oraz rozpoczęciu sprzedaży za pośrednictwem portalu Allegro, to już kolejne rozwiązanie, które klientom francuskiej sieci, pozwala robić zakupy bez wychodzenia z domu. 

Jak robić zakupy w Glovo?

Nowa oferta będzie dotyczyć sklepów Carrefour Express i pojawi się w siedmiu miastach: Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. W asortymencie oferowanym w aplikacji Glovo znajdzie się ponad 800 artykułów. Dostawy będą realizowane przez kurierów Glovo, którzy dostarczą zakupy do godziny, licząc od momentu złożenia zamówienia. Od strony technicznej proces ma wyglądać następująco:

  1. Po złożeniu zamówienia pracownicy Careefour Express otrzymują odpowiednie powiadomienie w aplikacji  Glovo i rozpoczynają kompletowanie produktów. 
  2. Skompletowane i zapakowane zamówienie zostaje przekazane kurierowi Glovo, który z wyprzedzeniem został powiadomiony przez aplikację. 
  3. Kurier Glovo dostarcza zamówienie. 

Nowe rozwiązana na nowe czasy

Do nawiązania współpracy doszło w newralgicznym momencie, gdy szerząca się epidemia koronawirusa wymaga przestrzegania wszelkich zasad bezpieczeństwa. W Carrefourze i Glovo wierzą, że nowe możliwości przyciągną całe rzesze klientów, dla których zakupy w internecie to minimalizowanie ryzyka ewentualnego zachorowania. – Rozpoczęcie współpracy Carrefour Polska z Glovo przypada na wyjątkowy okres, w którym nasza ambicja szybkiego i skutecznego odpowiadania na potrzeby współczesnych konsumentów nabiera nowego wymiaru i staje się naszym obowiązkiem. To również kolejny etap realizowania naszej strategii omnikanałowej – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych w Carrefour Polska cytowany przez portal wirtualnemedia.pl

Ostrożne zakupy w Glovo

Mając na uwadze aktualną sytuację epidemiologiczną oraz obowiązujące w kraju obostrzenia, Carrefour i Glovo zapewniają, że wszystkie dostawy będą realizowane z zachowaniem najwyższych środków ostrożności. Torby na zakupy mają być dodatkowo dezynfekowane oraz przenoszone za boki, bez chwytania uchwytów. Możliwa będzie również opcja odbioru bezkontaktowego we wskazanym miejscu, np. spod drzwi. 

Należy też pamiętać, że maksymalna waga jednego zamówienia może wynieść 9 kg, a do ceny trzeba doliczyć koszty dostawy. W okresie promocyjnym będzie to 6,99 zł, jednak nowi klienci Glovo mogą liczyć na darmową dostawę przez pierwszy miesiąc korzystania z aplikacji. W obecnych realiach ofertę Carrefoura i Glovo niewątpliwie można uznać za niezwykle atrakcyjną z konsumenckiego punktu widzenia. 

Okazje i promocje

Zobacz więcej